close
我很乖吧:)

沒有觸碰、沒有接近
也沒有插入


迴避。
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ

感覺像一場拉鋸戰,
看誰先認輸按了發送

還是只有我又再胡思亂想?
機率很大:P



ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ

Everyone thinks that I would cry.
Many people are waiting for my tears.

可是別忘記,
雖然我年紀不管怎麼比都是最小的,
每一次每一次也都是有在長大(應該吧:D)



ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Can't take my eyes off you
Frankie Valli

*You're just too good to be true
Can't take my eyes off you
You'd be like heaven to touch
I wanna hold you so much
At long last love has arrived
And I thank God I'm alive
You're just too good to be true
Can't take my eyes off you

Pardon the way that I stare
There's nothing else to compare
The sight of you leaves me weak
There are no words left to speak
But if you feel like I feel
Please let me know that it's real
You're just too good to be true
Can't take my eyes off you

I love you baby
And if it's quite all right
I need you baby to warm the lonely night
I love you baby
Trust in me when I say:
Oh pretty baby, don't bring me down, I pray
Oh pretty baby, now that I found you
Stay and let me love you, baby
Let me love you


還是最喜歡宥嘉的版本ˇ ︶ ˇ

附歌的部分很有力量,
是真的:)
會有種像魅力四射裡面那個男生彈著他的電吉他很想跳起來的感覺


快出專輯吧:DDDD
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ

再一次證實我的忍耐度、克制度是有極大潛力的:DDDDDD


最近感覺都像在打流水帳...
終於有點深度了XD






那棟房子真是美呆了:D
我不喜歡人家把希望給我,
再很很打碎

一次又一次的心理測驗真的很準...

如果最後沒可能,
我寧願不要開始。

或許該改變,
反正畢竟人生中有很多類似的"過程"需要經歷
才會得到所謂的永恆的唯一。


可是這樣叫違背良心,對吧?
沒辦法心裡想著不可能又要在一起。
長痛不如短痛。


ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
我討厭政治。
我討厭戰爭。
arrow
arrow
    全站熱搜

    憤怒草莓 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()